joi, 17 martie 2011

La multi ani, Cezar!


Am fost la ziua lui Cezar, in formatie completa, sa-i felicitam pe parinti si pe marele lor print! A avut o petrecere reusita la MC D, unde picii s-au simtit extraordinar si noi la fel.
Cind ma gindesc ca prima data am fost la ziua lui Cezar cind Gabi era omidutza, se tara pe jos dupa bile, imi dau seama ce au trecut anii si cum cresc picii nostrii, iar maine-poimaine isi fac singurei ziua, noi doar sa facem aprovizionarea.




Inca o data am constatat ca nu este un copil timid sau introvertit. A avut grija sa I se simta prezenta, a vrut sa experimenteze toate jocurile – chiar daca erau pentru categoria lui de varsta sau nu –si a orbit cu toti cei care I s-au adresat, ba chiar provoca si el schimburi de replica sau isi exprima dorintele. (o astfel de situatie era cind cea care ii supraveghea le-a dat servetele iar el a intins mina cu degetele desfacute si-i spunea “terge” (adica sterge), ea inteegea zece si-i raspundea cu: “nu, sint cinci” (degete).
Desi doar ce papase acasa, nu a ratat o portie de mec.... off... de nu ar fi bun tot ce e interzis!
O provocare... sint si eu aici. Si chiar imi iau treaba in serios.

Asta a fost partea cea mai interesanta. A fost atit de incintata... ba chiar a stat cumintel la pictat - contrar asteptarilor mele.

Mai greu a fost acasa, cind nu voia sa se spele. "nu veau", "nu baie".
Noroc cu demachiatul meu, ca s-a lasat convins, ca doar aveam antecedente cu el in baie la unison cind ne demachiam.
















Amuzamentul serii a fost topaiala pe un balon prea rezisten ptr kilogramele lui putine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu