miercuri, 23 martie 2011

Prima data cu bicicleta

Unchiul ne-a luat bicicleta... cum era normal, tot familionul am iesit pe un frig taios sa incercam bicla. Ce mai conta, ca afara era aproape ger, ca aveam treaba sau ca unii sint anti-sportivi declarati. Mami si tati urmaresc in fiecare vara, aparitia bicicletelor de inchiriat in Mamaia, cu lacas pentru bebe in fata, asa am putea fi chiar fericiti daca insusi printisorul ar merge singurel pe bicla.
 Ne visam peste citiva ani, toti trei faciind o cursa pina la capat la butoaie pe biciclete. Am impaca pe toata lumea: mami ar mai da jos din kilograme, tati la fel, iar Gabi ar face miscare, ceea ce i-ar prinde tare bine, la cata energie are.
 Asa ca stabilim iesirea de citeva zile... bicicleta curatata, lustruita, aranjata si imbunatatita, numai buna de actiune. Gabi imbracat bine, noi emotionati... marele eveniment sa inceapa.
 Numai cei care au copii pot intelege cred ce inseamna "prima daca cu sau pe ... " in viata puiului tau. Numai trecind prin asta, realizezi cum intreaga ta lume se invirte in jurul puiului de om care experimenteaza noi si noi lucruri, iar tu esti acolo, sa-l vezi, sa-l ajuti si sa-l inveti. Nu poti rata asa ceva, nu poti renunta la asta pentru nimic in lume.


Am pregatit "ceta", am umflat rotile si am aranjat sa-ua si ghidonul si sa vedem pici-ul in actiune.












Cum era de asteptat, cind s-a vazut inconjurat de o armata de adulti, i-a trecut rapid prin cap, ca va fi mai amuzant sa fie impins sau tras decit sa depuna efort.



Asa ca ne-am conformat si cu rindul al impins puturosul - care-si manifesta insa incintarea prin zimbete si chiuituri.

Asteptam sa vina caldura, sa prestam si singurei, nu numai prin tragere / impingere.

Dar ca un prim contact, a fost placut. (avind in vedere ca a stat aproape 1 an in garaj... speram la vara sa-si scoata pirleala).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu