luni, 18 aprilie 2011

Activitate artistica- pictatul

Daca cineva mai avea vre-un dubiu ca gabi este bucatica rupta din mine, acum il eliminam.



Ne-am pus la masa de lucru, eu cu margele mele, lui i-am dat niste cartoane de la sulurile de hartie ig. - urmeaza sa le folosim in vre-un fel... am niste idei, dar inca nu le-am pus in practica. Deocamdata le coloram, atitea cite am adunat. A prins tare repede.
A fost extrem de incintat si culmea e ca a dat dovada si de multa rabdare. Chiar si citeva margele a desenat si cind spun desenat, ma refer la colorat pe intreaga suprafata, uniform si fara spatii.
Asa ca, micul meu artist trebuie incurajat. Ma bucur, asta pentru ca pe mine ma relaxeaza tare mult pictatul si tot ce tine de culori.
 Va dati seama ca asteptam ziua de vopsit oua. Anul asta incercam sa desenam pe citeva. Sint convinsa ca va fi foarte incintat. Si eu voi fi cu siguranta :)
 Numai tati se uita si se mira, asta pentru ca amindoi sintem mereu in priza, insa cind pictam stam cumintei la masa.

2 comentarii:

  1. felicitari micului artist! s-o tina tot asa si chiar sa te depaseasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Madi... sper si eu sa ma depaseasca. Mie imi place, insa talent sau imaginatie... n-am.

    RăspundețiȘtergere