vineri, 8 aprilie 2011

Dansuri



Am facut-o si pe asta...
 Multumita unei prietene dragi, l-am dus pe Gabi la dansuri. Curs pentru pitici.
 Amuzanta a fost de la un capat la altul, aceasta experienta.
 De la intrare... am vazut numai trupuri conturate  / lucrate. e o sala de gimnastica / sport pentru adulti. Eu si covrigeii mei, ne-am croit drum catre sala de dans a picilor printre sportivi si oameni ce tin la corpul lor. L-am bagat la inaintare pe Gabi si m-am strecurat.
 Ajuns in sala, vorbim cu doamna si-mi spune sa incercam o sedinta.
 Gabi, incintat nevoie mare, sta la dezbracat si incepe ora. Cel mai energic copil din sala... el era.
 Cit doamna le explica ce au de facut, el dadea 1-2 ture de sala, se mai stramba putin in oglinzile aflate pe pereti. Apoi in viteza venea si executa si el si ce faceau ceilalti copii.

 Interesant era sa ma fi vazut pe mine... geamul de la sala era mat, asa ca ma uitam prin niste dungi subtirele, care bineinteles erau si cam la 1.50 m de sol, deci trebuia sa stau aplecata - asta cam 1 ora. Si cel mai frumos, era imaginea de ansamblu... o grasunica stind aplecata la un geam, razand cind cu pofta, cind zambind... in timp ce in spatele meu la nici 1 metru erau aparate de gimnastica cu ocupanti, care se luptau de zor cu mainile sau picioarele.
 De executat a executat aproape tot, de participat la ceea ce se facea a participat, insa ... la sfarsitul sedintei mi-a spus ca "sa ma asteptam sa creasca si reveniti, inca nu asculta toate comenzile". Pe moment m-am infuriat... copilul meu sa asculte comenzi? E catelus? Am vrut sa-i spun, ca nici eu n-o prea fac... dar m-a invatat mama sa fiu mai concilianta... asa ca m-am infrinat si am spus ca revin dupa 6-7 luni.
 Asa ca ... vom cauta alta sala sau asteptam. Asta pentru ca baiatul la plecare mi-a spus ca a fost tare bine. Chiar intreba de a doua zi cind mai mergem la dansuri.
 Sa-i spun ca atunci cind va raspunde la rapel?
 Nu...  Oricum... incintata am fost si eu si el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu