vineri, 3 iunie 2011

La pescuit

Cum tati și tuțu sunt pescari "desăvârșiți" s-au gândit să transmită mai departe tradiția și așa ...... după o lungă cautare am găsit un loc unde să putem pescui. La indicațiile lui mami locul inițierii trebuia să fie la umbră si undeva unde să nu fie curent dar neapărat aproape de apă așa cum a insistat tati. Plin de entuziasm am schimbat mașinuța cu o undiță special pregătită de tuțu și am început vânătoarea ... de fapt pescuitul.



După minute de așteptare a venit și momentul primei capturi .... era ceva ... greu ... și verde .... o grămăjoară de ...... alge.



Puțin dezamăgit am lăsat undița să prindă singură pești și eu m-am întors la mașinuța mea care fusese invadată de momeala ce o adunasem pentru pești.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu