luni, 11 iulie 2011

Delfinariu, planetariu, rezervatie - zi de plimbareala

O zi frumoasa de we. In familie completa plecam la hoinarit. Alegem ca destinatie, rezervatia si delfinariu. Si nu avem de ce sa regretam. Abia asteptam sa repetam figura, asta pentru ca toti 3 ne-am simtit foarte bine.


Poza aceasta e facuta de Baby. Se vede cred, dupa unghiul din care e imortalizata imaginea. Dar pentru noi, e cu adevarat superba.

La planetariu, am avut rabdare toata reprezentatia. Nu ne-am plictisit si nici n-am comentat, sa deranjam lumea.







Ghinionul nostru: a inceput o furtuna... ingrozitoare. Ne-am adapostit, iar Gabi in brate la tati a si adormit putin. S-a odihnit putin, numai bine sa fie apt de papa dupa.



Aceasta a fost una din activitatile preferate: hranirea iepurasilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu