marți, 20 septembrie 2011

Vacanta de vara Partea III - Borsa (Cascada Cailor, mocanita, Pasul Prislop, Telescaunul)

Borsa... Maramures. Nu am fost impresionata de statiune, la distanta de oras (de magazine, restaurante), insa zona este frumoasa. De aici se poate urca cu telescaunul, iar peisajul este superb; se poate merge la Cascada Cailor (superb), la Pasul Prislor (ai impresia ca esti atat de aproape de cer ... fizic chiar esti).
Din Borsa, am mers in Viseul de Sus, de unde am luat mocanita. Drumul este spectaculos, iar micul tren este atractia zonei. Peisajul virgin, pur, fara gunoaie, nu face decit sa-ti doresti sa nu revii in oras. Acolo mi-as dori sa stau cu corul 2-3 zile... fara tv, radio si mondenitati.


Pe platoul de la telescaun.




cfr-istul meu mic.

Pozitie de pozat. :)










4 comentarii:

  1. Superbe locurile... iar calatoria cu mocanita m-a dat gata. Vreau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai... ce ai de facut? Programeaza prima vacanta, cu destinatia Viseu. Hai ca ptr. voi e putin mai aproape. Iar Iulie sint sigura ca i-ar placea cu mocanita. Toti copii adora. E un tren la scara mai mica... mai aproape de sufletul lor si de statura lor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna !

    Planificam si noi un mic concediu in Maramures si avem un copil de aproape 4 ani in vara (si sotia gravida). Am vrea sa urcam si noi cu telescaunul pana in platou, dar mi-e frica de cum va reactiona micutul pe telescaun. Normele de siguranta sunt cam zero pentru astia pitici :) Cum ati reusit ? Cati ani a avut piticotul vostru atunci si cum a stat in scaun ? Multumesc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi avea 3 ani si jumatate. El era familiarizat cu telescaunul si cu telecabina / telegondola si nu a reactionat rau, din contra era incintat. Intr-adevar masurile de siguranta sint precare. Sfat personal: incercati cu telecabina / telegondola inainte.
    Maramuresul insa...superb. As relua oricind un concediu acolo. Din pacate, noi sintem din Constanta si este foarte departe.

    RăspundețiȘtergere