joi, 5 ianuarie 2012

Educatie financiara... mosteniri...

Dat fiind faptul ca mami e finantist, iar tati un iubitor de shopping, am decis ca e momentul sa facem putina educatie financiara cu puiul nostru. Asa ca trebuie sa cumparam o casa de marcat cu bani, o pusculita si sa incepem procesul.
 Pentru inceput cu pusculita il vom invata ca este a lui si numai a lui, iar banutzii adunati acolo (din colinde, maruntei de la piata sau de prin casa) ii va folosi asa cum isi doreste (cu anumite limite ... normal).
 In paralel va trebui sa ne jucam de-a magazinul, sa folosim banutii de jucarie.

 Acum avem notiunea de bani, stim sa intrebam daca ne ajung sa cumparam anumite lucruri sau nu, sau daca avem nevoie de ele sau nu.
 Posesivitatea e destul de dezvoltata, stim cind un anumit lucru este al nostru.,il imprumutam, de multe ori intelege si cind obiectele apartin altcuiva si trebuiesc cerute, insa  de multe ori uitam sa le luam/dam inapoi sau nu le mai apreciem dupa aparitia altei jucarii noi.

 Cum pina aici era postarea initiala, acum am venit cu completari si efecte.

 Am achizitionat casa de marcat, avem bani, am deschis un magazin in sufragerie (bagiugie - cum spune gabi) si deja zic eu ca am deprins ideea de bani contra produse, rest.
 Inca nu am achizitionat pusculita. Dar urmeaza.

 Revin cu completari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu